ge mig arsenik

Hej kompisar!
Jag har så himla mycket julpepp just nu, eller det har jag egentligen haft i minst en månad nu redan. Jag ser så himla mycket fram emot allt som hör julen till, och i år kommer vi ju precis ha flyttat in i vårt nya hem så att vi kan fira där, det ska bli jätteroligt!
Jag har bestämt mig för att vänta tills första december innan jag får börja ladda för julen med lussebullsbak, julkalender, julmusik, pepparkakor, julmust och sådant. Men en sak kan jag ju faktiskt tjuvstarta lite med eftersom det är bra att vara ute i god tid med, nämligen min önskelista till tomten!
Här är fem saker som jag önskar mig i julklapp utan inbördes ordning:
 
 
 
 3. Valfri skiva med Nine Inch Nails, till exempel den här eller den här eller den här
 
 
 

Himla bra saker om jag får säga det själv vilket jag ju såklart får.
Hejdå kompisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0