I've seen the world, done it all

Hola amigos!
I helgen är Fredrik på tävling så jag och hundarna är ensamma hemma, det är tomt att sova utan Fredrik men det är ju bara över en helg så det går ju bra ändå.
Idag började jag dagen med en långpromenad med hundarna och massvis med energi och planer för dagen, men så fort jag kom hem igen så blev jag illamående och har istället för att vara produktiv tvingats ägna dagen åt att kräkas och vila.. men nu mår jag bättre så jag tänkte ägna ett par timmar åt att packa lite flyttlådor och sortera lite tvätt, himla festlig lördagskväll minsann!
Nu ska ni få se något kul, nämligen två bilder på min mage.. den första bilden är i vecka 15 och den andra bilden tog jag nu i vecka 18.. ser ni någon skillnad?
Ja de är ju tagna från olika sidor förstås men ser ni någon skillnad storleksmässigt? Jag tycker att det putar ganska så mycket mer nu minsann vilket såklart är jätteroligt! Lilla knytt, jag är jätteglad att du är därinne men nu tycker jag att det räcker med illamåendet så det får gärna ta slut så fort som möjligt tack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0